דרושים אנשי שיווק.

משרות למצליחנים.

חברת אקספרט מתרחבת.

אם אתם בעלי ראש גדול, אוהבים עבודה עצמאית ורעבים להצלחה, מקומכם איתנו!
בואו לעשות איתנו כסף גדול.

חברת אקספרט מתמחה בשירותי מכירות עבור מוצרים דיגיטליים, מוצרי מידע ושירותי יעוץ שונים ברמות הגבוהות ביותר. אנחנו מתגאים במקצוענות חסרת פשרות, ומחפשים את הטובים ביותר להצטרף לצוות שלנו.

דרושים אנשי שיווק דיגיטלי מנוסים

בעלי ניסיון בשיווק דיגיטלי? מכירים את כל המערכות ופלטפורמות הפרסום?

אם אתם אנשי שיווק יצירתיים, יוזמים, דוחפים שיודעים לחשוב מחוץ לקופסה – יש לנו הצעה עבורכם.

אנחנו קוראים לזה שיווק דיגיטל ב-360 מעלות.

מה זה בעצם אומר?

בשנים האחרונות, שיווק דיגיטלי זה אחד המקצועות הנדרשים בארץ ובעולם. כמעט כל בית עסק צריך נוכחות באינטרנט, אפילו מינימלית – שאפשר יהיה למצוא אותו בגוגל או בפייסבוק. יש עסקים שמשווקים ומוכרים בעיקר באינטרנט, והם זקוקים לאיש שיווק או סוכנות שיווק שינהלו עבורם את הפרסום והשיווק הדיגיטלי בהיקפים גדולים.

מאחר והביקוש עולה על ההיצע, כלומר יש יותר עסקים שצריכים שיווק דיגיטלי מאשר נותני שירותים, יש היום אינסוף קורסים ומכללות שמלמדות איך להיות משווקים באינטרנט ולהציע את השירותים האלו לבתי עסק.

הבעיה היא שרוב המשווקים יודעים איך להרים קמפיין בפייסבוק ובגוגל וזהו. יש גם את אלו שיודעים לבנות דף נחיתה, אבל כאן זה פחות או יותר נגמר.

אז מניסיון של 20 שנים בשיווק, אנחנו טוענים שזה לא מספיק.

זה בדיוק מה שכולם עושים, וזה לא מביא את התוצאות שאנחנו רוצים לספק ללקוחות שלנו.

שיווק ב-360 מעלות זה אומר:

  • להוציא דיוורים לרשימת התפוצה כדי לחמם את הקהל ולגרום להם ליצור קשר עם נציגי המכירות.
  • להאזין לשיחות מכירה ולהבין מה מניע לידים ומה ההתנגדויות שלהם.
  • לשלוח את בעל העסק או פרזנטור מטעמו לצילום סרטונים למודעות.
  • לתכנן וובינרים עם בעל העסק, או אפילו כנס פיזי.
  • לכתוב מדריך או מילון מושגים בתחום.
  • להשיג לקוחות מרוצים שמוכנים להצטלם לסיפורי הצלחה.
  • להעלות כתבות יח"צ לפורטלים מרכזיים.
  • לשווק בקבוצות פייסבוק, וואטסאפ וטלגרם.
  • ליצור שיתופי פעולה עם אתרי המלצות, השוואות מחירים, משפיעני רשת ואפיליאייט.
  • לעבוד עם לוח שנה שיווקי ולהציע הטבה לרשימת התפוצה לכבוד בלאק פריידי, יום השוקולד או יום הכלב הבינלאומי.
  • להגיב ברשתות חברתיות ולענות לשאלות.
  • ליזום קידום אורגני, פודקאסט, הפצת מאמרים או ראיון של בעל העסק בטלוויזיה.
  • בקיצור – לחשוב מחוץ לקופסה ולא להסתפק בפתרונות הסטנדרטים.

כמובן שאנחנו לא מצפים שתעשו הכל לבד.

אתם לא צריכים להיות מומחים גם בעיצוב, גם בעריכת וידאו, גם בקידום אורגני, גם להטמיע אוטומציות בזאפייר למערכת ה-CRM וגם לכתוב בעצמכם מדריך "איך להשקיע בצורה נכונה בשוק ההון". יש לנו צוות שיעזור.

אבל אתם כן צריכים לחשוב על הדברים האלו, ליזום אותם, לפקח על התהליך ולדאוג שהם מתבצעים בצורה הטובה ביותר. אנחנו רוצים שתדפקו על השולחן אם בעל העסק מתחמק לכתוב תכנים או אם עורך הוידאו מחפף ושולח סרטון שהוא פחות ממעולה. ושלא תסתפקו בזה ש "ביקשתי ממנו לפני שבוע והוא לא עשה".

בסופו של דבר, ניהול קמפיינים סטנדרטי בפייסבוק ובגוגל זה עדיין 80% מהעבודה.
לא כל לקוח צריך גם ימי צילום באולפן, גם מדריך כתוב של 100 עמודים, גם קידום אורגני וגם הנחה ללקוחות לכבוד יום הכלב הבינלאומי.

אבל כן צריך לחשוב מחוץ לקופסה, להעלות רעיונות מטורפים ולדאוג לביצוע מול גורמים חיצוניים.

זהו. חפרנו מספיק.

אם מעניין אתכם לעשות שיווק יצירתי ומקיף, ולא רק קמפיין בפייסבוק, אז מקומכם איתנו.

דרישות המשרה

  • ניסיון של שנתיים לפחות.
  • זמינות למשרה מלאה.
  • יכולת למצוא פתרונות במקום בעיות ותרוצים.
  • מנהיגות ואחריות.
  • עצמאים עם ראש גדול, שהופכים עולמות ולא צריך להגיד להם מה לעשות.
  • יכולת לקלוט לקוח חדש, לבנות אסטרטגיה, להבין את קהל היעד, לנתח מתחרים, להכין מסמך עבודה, להוציא לפועל קמפיין.

 

העבודה היא מהבית, 9:00-18:00 לא כולל ימי שישי.

חושבים שאתם מתאימים?

מלאו את הטופס וצרפו קורות חיים.

דרושים אנשי שיווק דיגיטלי מנוסים

בעלי ניסיון בשיווק דיגיטלי? מכירים את כל המערכות ופלטפורמות הפרסום?

אם אתם אנשי שיווק יצירתיים, יוזמים, דוחפים שיודעים לחשוב מחוץ לקופסה – יש לנו הצעה עבורכם.

אנחנו קוראים לזה שיווק דיגיטל ב-360 מעלות.

מה זה בעצם אומר?

בשנים האחרונות, שיווק דיגיטלי זה אחד המקצועות הנדרשים בארץ ובעולם. כמעט כל בית עסק צריך נוכחות באינטרנט, אפילו מינימלית – שאפשר יהיה למצוא אותו בגוגל או בפייסבוק. יש עסקים שמשווקים ומוכרים בעיקר באינטרנט, והם זקוקים לאיש שיווק או סוכנות שיווק שינהלו עבורם את הפרסום והשיווק הדיגיטלי בהיקפים גדולים.

מאחר והביקוש עולה על ההיצע, כלומר יש יותר עסקים שצריכים שיווק דיגיטלי מאשר נותני שירותים, יש היום אינסוף קורסים ומכללות שמלמדות איך להיות משווקים באינטרנט ולהציע את השירותים האלו לבתי עסק.

הבעיה היא שרוב המשווקים יודעים איך להרים קמפיין בפייסבוק ובגוגל וזהו. יש גם את אלו שיודעים לבנות דף נחיתה, אבל כאן זה פחות או יותר נגמר.

אז מניסיון של 20 שנים בשיווק, אנחנו טוענים שזה לא מספיק.

זה בדיוק מה שכולם עושים, וזה לא מביא את התוצאות שאנחנו רוצים לספק ללקוחות שלנו.

שיווק ב-360 מעלות זה אומר:

  • להוציא דיוורים לרשימת התפוצה כדי לחמם את הקהל ולגרום להם ליצור קשר עם נציגי המכירות.
  • להאזין לשיחות מכירה ולהבין מה מניע לידים ומה ההתנגדויות שלהם.
  • לשלוח את בעל העסק או פרזנטור מטעמו לצילום סרטונים למודעות.
  • לתכנן וובינרים עם בעל העסק, או אפילו כנס פיזי.
  • לכתוב מדריך או מילון מושגים בתחום.
  • להשיג לקוחות מרוצים שמוכנים להצטלם לסיפורי הצלחה.
  • להעלות כתבות יח"צ לפורטלים מרכזיים.
  • לשווק בקבוצות פייסבוק, וואטסאפ וטלגרם.
  • ליצור שיתופי פעולה עם אתרי המלצות, השוואות מחירים, משפיעני רשת ואפיליאייט.
  • לעבוד עם לוח שנה שיווקי ולהציע הטבה לרשימת התפוצה לכבוד בלאק פריידי, יום השוקולד או יום הכלב הבינלאומי.
  • להגיב ברשתות חברתיות ולענות לשאלות.
  • ליזום קידום אורגני, פודקאסט, הפצת מאמרים או ראיון של בעל העסק בטלוויזיה.
  • בקיצור – לחשוב מחוץ לקופסה ולא להסתפק בפתרונות הסטנדרטים.

כמובן שאנחנו לא מצפים שתעשו הכל לבד.

אתם לא צריכים להיות מומחים גם בעיצוב, גם בעריכת וידאו, גם בקידום אורגני, גם להטמיע אוטומציות בזאפייר למערכת ה-CRM וגם לכתוב בעצמכם מדריך "איך להשקיע בצורה נכונה בשוק ההון". יש לנו צוות שיעזור.

אבל אתם כן צריכים לחשוב על הדברים האלו, ליזום אותם, לפקח על התהליך ולדאוג שהם מתבצעים בצורה הטובה ביותר. אנחנו רוצים שתדפקו על השולחן אם בעל העסק מתחמק לכתוב תכנים או אם עורך הוידאו מחפף ושולח סרטון שהוא פחות ממעולה. ושלא תסתפקו בזה ש "ביקשתי ממנו לפני שבוע והוא לא עשה".

בסופו של דבר, ניהול קמפיינים סטנדרטי בפייסבוק ובגוגל זה עדיין 80% מהעבודה.
לא כל לקוח צריך גם ימי צילום באולפן, גם מדריך כתוב של 100 עמודים, גם קידום אורגני וגם הנחה ללקוחות לכבוד יום הכלב הבינלאומי.

אבל כן צריך לחשוב מחוץ לקופסה, להעלות רעיונות מטורפים ולדאוג לביצוע מול גורמים חיצוניים.

זהו. חפרנו מספיק.

אם מעניין אתכם לעשות שיווק יצירתי ומקיף, ולא רק קמפיין בפייסבוק, אז מקומכם איתנו.

דרישות המשרה

  • ניסיון של שנתיים לפחות.
  • זמינות למשרה מלאה.
  • יכולת למצוא פתרונות במקום בעיות ותרוצים.
  • מנהיגות ואחריות.
  • עצמאים עם ראש גדול, שהופכים עולמות ולא צריך להגיד להם מה לעשות.
  • יכולת לקלוט לקוח חדש, לבנות אסטרטגיה, להבין את קהל היעד, לנתח מתחרים, להכין מסמך עבודה, להוציא לפועל קמפיין.

 

העבודה היא מהבית, 9:00-18:00 לא כולל ימי שישי.

חושבים שאתם מתאימים?

מלאו את הטופס וצרפו קורות חיים.

אקספרט ישראל, כל הזכויות שמורות © 2022